Странице

субота, 23. мај 2015.

10 najčešćih tipova online oglašavanja

Na koji način možemo da unovčimo sadržaj svog sajta? Koji su sve vidovi online oglašavanja? Mogućnosti su raznovrsne, a ovde ćemo objasniti 10 najzastupljenijih tipova oglašavanja koje možete da ponudite potencijalnim klijentima:

1.    Display advertising (oglašavanje putem banera)
2.    Rich media formati (pop-up, floater, roll over/expandable)
3.    Brendiranje stranice (Page branding)
4.    Page takeover (Interstitials)
5.    Kontekstualno oglašavanje (Contextual advertising)
6.    Link advertising (In-Text)
7.    Webcast/Podcast
8.    Content branding
9.    Ko-promocije sa društvenim mrežama (Joint promotions with social networks)
10.    Oglašavanje preko baze podataka (Newsletter/Bilten)


Pre nego što objasnimo svaki od ovih tipova oglašavanja, dobro je podsetiti se da je početni korak definisanje parametara na osnovu kojih će vaš sajt postati interesantan potencijalnim oglašivačima, čemu je potrebno stremiti od trenutka kada pokrenete sajt. Oni se suštinski svode na tri glavna i nekoliko propratnih:
•    tip i kvaliteta sadržaja koji se objavljuje (profilisanje sadržaja prema ciljnim grupama);
•    broj jedinstvenih korisnika koji posećuju vaš sajt;
•    broj pregledanih stranica (impressions).
Parametri koji mogu dodatno uticati na popularnost vašeg sajta među oglašivačima su:
•    prosečno vreme koje korisnici provode na vašim stranicama,
•    geolokacijsko poreklo vaših posetilaca (gde su locirani vaši posetioci, tj. odakle dolaze posete) i, naravno,
•    rezultat koji ostvaruje oglas (broj postignutih klikova na vašem sajtu u zavisnosti od raspoloživih formata oglasa).
Ono što će dovesti oglašivače na vaš sajt su statistike poseta, profil posetilaca, kvalitet sadržaja i kreativnost u pristupu oglašavanju.

UZ NASU POMOC I PODRSKU ZAPOCNITE VAS POSAO OD KUCE.



Нема коментара:

Постави коментар

Subscribe

Flickr