Странице

субота, 23. мај 2015.

Ko-promocije sa društvenim mrežama

Sve su učestaliji primeri gde sajtovi promovišu oglašivače kroz svoje kanale na društvenim mrežama (Facebook, Twitter...). Ovaj vid promocije se obično odvija kroz raznorazne konkurse i akcije koje motivišu i nagrađuju fanove.


Oglašivači korist nalaze u povećanju broja fanova i sledbenika sopstvenih stranica kroz partnersku promociju, kao i kroz interakciju korisnika sa njihovim brendom.
Što je vaša baza veća, korisnici aktivniji i ciljna grupa bliža dotičnom brendu, to su veće šanse za uspeh zajedničkih promocija na društvenim mrežama.
Dodatni vidovi oglašivačkih promocija su:
•    Izrada zajedničkih aplikacija
•    Sponzorisani konkursi i nagradne igre



TRAZITE POSAO- Oslobodite se finansijskih briga, pocnite da radite u vasem domu.


Нема коментара:

Постави коментар

Subscribe

Flickr