Странице

субота, 23. мај 2015.

Oglašavanje preko baze podataka (bilten / newsletter)


Ukoliko imate raznovrstan sadržaj koji čini velika količina specijalizovanih informacija i lojalnu publiku koja se često na njega vraća, možete razmišljati u pravcu formiranja biltenske liste. Ovu listu - bazu korisnika - činiće svi oni posetioci koji žele da direktno u svoj inbox dobijaju siže nedeljnih ili dnevnih vesti sa sajta.
Formiranjem  liste korisnika kojima isporučujete informacije kroz dizajnirani bilten, zajedno sa lidovima vesti možete isporučivati i banere (reklamne poruke) vaših sponzora.
Korisnici prilikom prijave mogu odabrati tačno koje tipove vesti (po tematskim kategorijama) žele da primaju: info, ekonomija, nove tehnologije… , kao i dinamiku prispeća (najčešće dnevno ili nedeljno).
Dalje, od korisnika možete tražiti i da ostave svoje osnovne podatke (ime, prezime, godište, pol, zanimanje) i kontakt podatke (mail adresu, mobilni broj - za primanje SMS obaveštenja). Ukrštanjem ovih podataka dodatno možete segmentirati bazu prema specifičnim potrebama oglašivača.
Format samog biltena je najčešće HTML stranica u kojoj se nalaze isečci iz vesti sa portala (naslov, slika i par redova teksta). Korisnik se dalje klikom na siže vesti direktno preusmerava na odgovarajuću stranicu na sajtu gde može pročitati vest u celosti.
Najčešći načini oglašavanja kroz bilten su:
•    postavljenje statičnih banera sa reklamnom porukom oglašivača u okviru HTML stranice koja se isporučuje korisniku u mailbox;
•    sponzorisane vesti koje su pozicionirane među regularanim u okviru biltena (s tim da sponozorisane vesti treba da budu vidno označene kao takve da bi se razlikovale od proizvoda novinarskog rada);
•    brending stranice ili pozadine HTML biltena (page branding);
•    kompletno sponzorisani bilten.
Prednost ovakvog vida oglašavanja je u tome što oglašivačima na osnovu vaše baze podataka možete tačno isporučiti traženu ciljnu grupu (oglas usmeren samo ka muškarcima starijim od 30 godina, oglasi usmereni samo ka ženama…).
Mogućnosti online oglašavanja znatno su raznovrsnije od onoga što je u većini slučajeva dostupno na našim tržištima. Najveći deo uloženih budžeta kod nas svakako odlazi na display oglašavanje sa povremenom primenom rich media formata, a sve više novca se ulaže i u oglašavanje na društvenim mrežama, prvenstveno na Facebook-u.

TRAZITE POSAO- Oslobodite se finansijskih briga, pocnite da radite u vasem domu.

Нема коментара:

Постави коментар

Subscribe

Flickr